Μενού Κλείσιμο

Βεϊνόγλου Ορφέας

Ο Ορφέας Βεϊνόγλου, πρόσφυγας από τη Σμύρνη της Μικράς Ασίας, το 1923 ίδρυσε στον Πειραιά την εταιρεία μεταφορών «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ», την πρώτη οργανωμένη μεταφορική εταιρεία στην Ελλάδα. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του συνδέσμου Διεθνών Διαμεταφορέων Ελλάδος. Παράλληλα ήταν ιδρυτικό μέλος της Εστίας Νέας Σμύρνης, μέλος του Εμπορικού Επιμελητηρίου καθώς και Διεθνών Συνδέσμων που έχουν σχέση με μεταφορές κάθε είδους. Πέθανε το 1976. Τα ηνία της επιχείρησης έχει αναλάβει από το 1973 ο εγγονός του, Ορφέας Μοσχόπουλος-Βεϊνόγλου, ο οποίος μέχρι και σήμερα είναι Πρόεδρος της εταιρείας.

Ο Ορφέας Βεϊνόγλου γεννήθηκε το 1889 στο Αϊδίνι της Μικράς Ασίας και ήταν το τρίτο παιδί μιας οκταμελούς οικογένειας. Επειδή ήταν πολύ ζωηρός και δε συμβιβαζόταν εύκολα με τους κανόνες πειθαρχίας του σχολείου, ο πατέρας του, προκειμένου ο Ορφέας να αποκτήσει τουλάχιστον τις βασικές γνώσεις, ζήτησε από τον καθηγητή Φαρλέκα, Γενικό Γραμματέα της Αρχιεπισκοπής, να του παραδίδει μαθήματα. Η συνεργασία με τον σπουδαίο αυτό εκπαιδευτικό είχε ως αποτέλεσμα ο νεαρός Ορφέας να αγαπήσει τη μάθηση σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μπει εσωτερικός στο Εμπορικό Τμήμα της Σχολής της Χάλκης στην Κωνσταντινούπολη. Παράλληλα με τις σπουδές του μάθαινε ξένες γλώσσες, έτσι στην ηλικία των 18 ετών γνώριζε πάρα πολύ καλά τέσσερις ξένες γλώσσες. Τα δε γραπτά των αποφοιτηρίων εξετάσεών του τιμήθηκαν με έπαινο διάκρισης από την Εμπορική Σχολή της Γαλλίας, όπου και είχαν αποσταλεί.

Μετά την αποφοίτησή του διορίστηκε στη BANK OTTOMAN στην περιοχή Δενισλί της Σμύρνης και πολύ σύντομα έγινε διευθυντικό στέλεχος με δικαίωμα υπογραφής. Σε ηλικία 30 ετών περίπου παντρεύτηκε τη Ζωή Πανταζοπούλου, κόρη εργοστασιάρχη αλεύρων, κι απέκτησαν την πρώτη τους κόρη την Άννα το 1919.

Η ζωή με την οικογένειά του κυλούσε ήρεμα ως τη στιγμή που φάνηκαν τα πρώτα σύννεφα του πολέμου στον ουρανό της Μικράς Ασίας. Όλα άλλαξαν από τη μια στιγμή στην άλλη. Οι Έλληνες, που μέχρι τότε συνυπήρχαν ειρηνικά με τους Τούρκους, τώρα κινδύνευαν απ’ αυτούς. Κάποια στιγμή ο Ορφέας συνελήφθη από Τούρκο στρατιώτη ο οποίος τον οδηγούσε στο ελληνικό νεκροταφείο της περιοχής, όπου ήταν χώρος εκτέλεσης. Στη διαδρομή τούς συνάντησε κάποιος άλλος Τούρκος στρατιώτης και ζήτησε σαν χάρη από αυτόν που τον είχε συλλάβει να του τον παραδώσει, με την αιτιολογία ότι δεν είχε σκοτώσει έναν «γκιαούρη» εκείνη την ημέρα. Πράγματι τον παρέδωσε κι ο Τούρκος οδήγησε τον Ορφέα στο νεκροταφείο. Όταν απομακρύνθηκαν αρκετά από τους άλλους του ψιθύρισε ότι κάποτε ο πατέρας του Ορφέα τον είχε βοηθήσει και του όφειλε ευγνωμοσύνη. Του εξήγησε ότι θα πυροβολούσε στον αέρα κι ο Ορφέας θα έπρεπε να πέσει κάτω προσποιούμενος το νεκρό και να μη σηκωθεί μέχρι να έρθουν οι Έλληνες για να αναγνωρίσουν τους δικούς τους ανθρώπους ανάμεσα στους νεκρούς. Έτσι ακριβώς έγινε και ο Ορφέας επέζησε.

Ο μεγάλος διωγμός τον βρήκε κυνηγημένο στη Σμύρνη. Μέσα στην αναστάτωση, τις σφαγές και τον φόβο που επικρατούσε, χάθηκαν με τη γυναίκα του και το παιδί τους. Η Ζωή Βεϊνόγλου με τη μικρή Άννα βρέθηκαν στη Σάμο χωρίς να γνωρίζουν τι απέγινε ο Ορφέας και εκείνος βρέθηκε στον Πειραιά μη γνωρίζοντας τι απέγινε η οικογένειά του. Κάθε ημέρα κατέβαινε στον Πειραιά αναζητώντας τους.

Στην καινούργια πατρίδα πια, ο Ορφέας Βεϊνόγλου, μόνος, αποφασίζει να κάνει μια νέα αρχή. Με τις γνώσεις που είχε, μπήκε στον χώρο του εμπορίου, κάνοντας εισαγωγές βασικών προϊόντων από τη Ρουμανία και άλλα κράτη της Ανατολικής Ευρώπης. Οι εισαγωγές όμως τον βάζουν στο πνεύμα της μεταφοράς. Το 1923 λοιπόν ιδρύει την εταιρεία «ΟΙΚΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ», σε μια εποχή που στην Ελλάδα δεν υπήρχε κλάδος μεταφορών.

Ύστερα από πολλές περιπέτειες, ο Ορφέας και η Ζωή κατάφεραν επιτέλους να ξανασμίξουν, πρόσφυγες πλέον, στην Αθήνα το 1925 και εγκαταστάθηκαν στο Παλαιό Φάληρο. Λίγο αργότερα, το 1927, απέκτησαν τη δεύτερη κόρη τους, τη Δέσποινα.

Ευτυχισμένος πια που βρήκε την οικογένειά του και διορατικός καθώς ήταν, αντιλαμβάνεται σύντομα τη δύναμη των σιδηροδρόμων και στην εποχή του Μεσοπολέμου, αλλά και κατά τη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής, διακινεί εμπορεύματα μέσω του Εθνικού Σιδηροδρόμου και πολύ σύντομα μπαίνει στον χώρο της διεθνούς μεταφοράς.

Παράλληλα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, ο Ορφέας Βεϊνόγλου υπήρξε ιδρυτικό μέλος συνδέσμων, όπως του Συνδέσμου Διεθνών Διαμεταφορέων Ελλάδος και της ΕΣΤΙΑΣ Νέας Σμύρνης. Ήταν από τα πρώτα μέλη του Εμπορικού Επιμελητηρίου, καθώς και πρωτόγνωρων στην Ελλάδα Διεθνών Συνδέσμων που έχουν σχέση με μεταφορές κάθε είδους.

Ο Ορφέας Βεϊνόγλου, εκτός από επιτυχημένος επιχειρηματίας, αποτέλεσε και πρότυπο οικογενειάρχη. Ανοιχτόμυαλος και προοδευτικός καθώς ήταν, φρόντισε να προσφέρει στις κόρες του κάθε ευκαιρία για μόρφωση και εξέλιξη.

Η Άννα Βεϊνόγλου παρακολούθησε μαθήματα σε Σχολή Καλογραιών, παρά τις δυσκολίες του πολέμου (oι Γερμανοί είχαν επιτάξει το σπίτι της οικογένειας). Παντρεύτηκε τον Παναγιώτη Μοσχόπουλο, στέλεχος της εταιρείας του πατέρα της, κι απέκτησε μαζί του δυο παιδιά, τη Ζωή και τον Ορφέα. Η Ζωή γεννήθηκε το 1947 στον Πειραιά και σπούδασε διακοσμήτρια στη σχολή ΒΑΚΑΛΟ. Την απορρόφησε όμως η οικογενειακή επιχείρηση καθώς χρειάστηκε το 1965 να μπει σ’ αυτή, συγχρόνως με τις σπουδές της, εφόσον ο παππούς της ήδη ήταν μεγάλος και χρειαζόταν σημαντική στήριξη. Στάθηκε δίπλα του περίπου μια 10ετία και κράτησε την επιχείρηση έως ότου έλθουν και τα άλλα εγγόνια να συμβάλουν στην διατήρηση και ανάπτυξη αυτής. Η Ζωή αποτέλεσε θεμέλιο λίθο στην εξέλιξη και ανάπτυξη του ομίλου, κατέχοντας την θέση της Αντιπροέδρου. Έβαλε και το καλλιτεχνικό της στίγμα στην επιχείρηση με τη δημιουργία του λογότυπου της εταιρείας, το γνωστό σήμα «Ο.Β.» που όλο και πιο συχνά εμφανίζεται στους δρόμους όχι μόνο πια της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού. Με τον σύζυγό της, Στέλιο Κατσαδάκη, απέκτησε τρία παιδιά: τον Παναγιώτη (1971), τον Δημήτρη (1975) και τη Ράνια (1979). Και τα τρία αδέλφια είναι σήμερα στελέχη της επιχείρησης. Ο Δημήτρης ανέλαβε την Αντιπροεδρία του Ομίλου το 2015 συνεχίζοντας το έργο της μητέρας του Ζωής και με τις γνώσεις του, την εμπειρία και το πάθος του συντελεί στην καθημερινή ανάπτυξη και βελτίωση του Ομίλου.

Η Δέσποινα Βεϊνόγλου σπούδασε κλασικό χορό στη σχολή Μαριάνωφ και μετά ίδρυσε δική της Σχολή. Σύντροφος της ζωής της ήταν ο Μιχαήλ Παπαδημητρίου με τον οποίο απέκτησε ένα γιο, τον Γιώργο (1947) και μια κόρη, τη Ζωή (1953). Ο Γιώργος αποτέλεσε στέλεχος της εταιρείας από τα πρώτα βήματα της νέας γενιάς και αποχώρησε στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 έχοντας συμβάλει ιδιαίτερα στη σημερινή μορφή της.

Ο Ορφέας Βεϊνόγλου έφυγε από τη ζωή το 1976. Λίγα χρόνια πριν είχε παραδώσει τη σκυτάλη στον εγγονό του, Ορφέα Μοσχόπουλο-Βεϊνόγλου, γιο της πρωτότοκης κόρης του Άννας.

Ο νυν πρόεδρος της εταιρείας, Ορφέας Μοσχόπουλος-Βεϊνόγλου, γεννήθηκε τo 1950 και σε ηλικία 17 ετών αποφάσισε να σπουδάσει στο εξωτερικό. Νεαρός σε μια δύσκολη εποχή, άρχισε τις σπουδές του ως ναυπηγός στο Newcastle της Μεγάλης Βρετανίας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του και χρησιμοποιώντας τα μέσα της εποχής, παρακολουθούσε τις εξελίξεις της οικογενειακής επιχείρησης. Με την ολοκλήρωση των σπουδών του ανέλαβε τα ηνία της επιχείρησης το 1973 όταν ο παππούς του αδυνατούσε να συνεχίσει λόγω γήρατος τη δραστηριότητά του.

«Τότε είχα πρόθεση να κάνω ξεκαθάρισμα των υποχρεώσεων της εταιρείας και να την κλείσω, γιατί ο ίδιος δεν είχα σχέση με τη μεταφορά. Γρήγορα όμως μπήκα στα άδυτά της κι αυτή στο αίμα μου», θυμάται.

Έτσι, χάρη στην υπομονή κι επιμονή του, κατάφερε να δημιουργήσει μια εταιρεία που το όνομά της ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα και η πορεία της είναι συνεχώς ανοδική, συνεχίζοντας έτσι επάξια και αναπτύσσοντας το όραμα και το έργο του παππού του.

Οι σπουδές του στη Μεγάλη Βρετανία δεν του χάρισαν μόνο καλλιέργεια και γνώσεις αλλά και τη γνωριμία με τη σύντροφό του. Έτσι κοντά του είχε πάντα πολύτιμο συνεργάτη τη σύντροφο της ζωής του Annette Young με την οποία απέκτησαν τον Ορφέα-Παναγιώτη (1992) και την Άνναμπελ (1997). Και τα δύο παιδιά είναι σήμερα στελέχη της εταιρείας.

Όταν ανέλαβε ο ίδιος, η εταιρεία απασχολούσε 7 άτομα ενώ σήμερα έχει ξεπεράσει τα 1.200 άτομα καθώς ελέγχει 12 εταιρείες σε 8 χώρες εντός και εκτός Ελλάδας. Διατηρεί γραφεία στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Β. Μακεδονία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, τη Σερβία, το Κόσοβο και τον Λίβανο, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους οργανισμούς μεταφορών.

Ο ίδιος τονίζει ότι το μυστικό της μεγάλης επιτυχίας της «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ» είναι η σωστή υποδομή και στελέχωση αλλά και η μακρόχρονη εμπειρία.

 

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ

Όταν το 1923 ο Ορφέας Βεϊνόγλου, πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία, ιδρύει μια μικρή εταιρεία για τις τότε ανάγκες της αγοράς, απασχολούσε μόλις 5 άτομα προσωπικό. Χωρίς δικά του μεταφορικά μέσα και με ένα γραφείο μόλις 18 τ.μ. αναλαμβάνει μετακομίσεις σπιτιών και γενικές μεταφορές από και προς τις γειτονικές χώρες. Στη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η εταιρεία αναγκαστικά περιορίζει τις δραστηριότητές της μόνο στον Ελλαδικό χώρο. Το 1952, χρονιά εγκατάστασης των Αμερικανικών Βάσεων στην Ελλάδα, ο Ορφέας Βεϊνόγλου έρχεται σε επαφή με μεγάλες ξένες μεταφορικές εταιρείες και γίνεται ανταποκριτής τους στην Ελλάδα. Από τους πρώτους μεγάλους πελάτες της ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ήταν η Αμερικανική Πρεσβεία και το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών.

Δέκα χρόνια αργότερα, το 1962 η εταιρεία αποκτά την πρώτη ιδιόκτητη αποθήκη της στην οδό Σουλίου στον Πειραιά, συνολικής επιφάνειας 300 τ.μ.

Επίσης, τη δεκαετία του ’60 γίνεται μέλος του Διεθνούς Οργανισμού FIDI, ο οποίος δημιουργήθηκε από εταιρείες μεταφορών οικοσκευών για να προωθήσουν τις αρχές επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των ανταποκριτών.

Το 1973 αναλαμβάνει τα ηνία της επιχείρησης η τρίτη γενιά της οικογένειας, με επικεφαλής τον εγγονό του, Ορφέα Μοσχόπουλο-Βεϊνόγλου και την αδερφή του, Ζωή Κατσαδάκη, οι οποίοι έδωσαν ισχυρή ώθηση στην εταιρεία με νέες ιδέες και σύγχρονες αντιλήψεις.

Με ατέλειωτες ώρες εργασίας, ο αγώνας για την ανάπτυξη της εταιρείας συνεχίζεται αμείωτος ώσπου παρουσιάστηκε η πρώτη μεγάλη ευκαιρία για την εταιρεία. Το 1977 ξεσπά ο πόλεμος στη Βηρυτό. Η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ενεργώντας έξυπνα και επιχειρηματικά, πλησιάζει τους εκπροσώπους των εταιρειών που είχαν την έδρα τους στη Βηρυτό και αναλαμβάνει τις μεταφορές των γραφείων τους καθώς και τις μεταφορές οικοσκευών του προσωπικού τους από τη Βηρυτό στην Αθήνα. Πρόκειται για ένα γεγονός που μεγάλωσε όχι μόνο το πελατολόγιο, αλλά και τη φήμη της εταιρείας. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ο αριθμός των πελατών της ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ πολλαπλασιάστηκε.

Η εδραίωση της εταιρείας στη συνείδηση των πελατών της δημιουργεί νέες απαιτήσεις. Καθώς προστίθενται όλο και περισσότεροι νέοι πελάτες, γίνεται έντονη η ανάγκη για παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Η εταιρεία μπορεί και ανταποκρίνεται με αποτέλεσμα να αυξηθεί το μέγεθος της. Το 1978 ιδρύεται το αεροπορικό τμήμα της εταιρείας και πολύ σύντομα η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ γίνεται μέλος του οργανισμού ΙΑΤΑ.

Η δεκαετία του ’80 χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη σε επίπεδο υπηρεσιών και υποκαταστημάτων. Λαμβάνοντας η «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ» τα μηνύματα και τις τάσεις της αγοράς, επεκτείνεται αρχικά στην Κύπρο ιδρύοντας την «Orphee Beinoglou» Λεμεσού το 1982. Στο χρόνο αυτό κτίζει την πρώτη ιδιόκτητη αποθήκη στην οδό Θηβών 3.000 τετραγωνικών μέτρων και συνεχίζει το 1984 με τη δημιουργία του Ναυτιλιακού Τμήματος. Την ίδια χρονιά η εταιρεία πρωτοπορεί ξανά και μηχανογραφείται. Το 1984 ιδρύεται η «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΟΜΑΔΙΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΙ ΕΠΕ» που ασχολείται με τις οδικές μεταφορές. Δύο χρόνια μετά, το 1986, ιδρύεται η εταιρεία «ΟΡΦΕΑΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ Α.Ε». στη Θεσσαλονίκη, η οποία στεγάζεται σε ιδιόκτητο κτίριο γραφείων και αποθηκών στην ΒΙΠΕΘΕ. Το 1988 δημιουργείται στα γραφεία της Αθήνας ειδικό τμήμα, το «Fine Art», για εξειδικευμένες μεταφορές έργων τέχνης και εκθέσεων.

Η δεκαετία του ’90 χαρακτηρίζεται από σημαντικές ιστορικές αλλαγές, ιδιαίτερα στις ευρωπαϊκές χώρες. Δυο μήνες πριν μπει το 1990 πέφτει το τείχος του Βερολίνου και το 1993 απελευθερώνεται η ενδοκοινοτική μεταφορά. Τα τελωνεία καταργούνται μεταξύ των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και στη συνέχεια ανοίγουν τα σύνορα με τις χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ. Αυτά τα γεγονότα έχουν ως αποτέλεσμα την ανάγκη πλέον της δημιουργίας στην εταιρεία ειδικού τμήματος Logistics, δηλαδή τμήμα που ασχολείται με τη διαχείριση και διάθεση αγαθών, συνδυάζοντας όλο το φάσμα των μεταφορικών υπηρεσιών. Έτσι η ανάγκη για μεγαλύτερες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις καλύπτεται με την απόκτηση νέων εγκαταστάσεων έκτασης 10.000 τ.μ. στην περιοχή του Ασπροπύργου Αττικής καθώς και 20.000 τ.μ. στην περιοχή των Οινοφύτων Βοιωτίας.

Η επέκταση της ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ σε χώρες εκτός της Ελλάδας, εξελίσσεται με την επωνυμία ORBIT (ORphee Beinoglou International Transport). Έτσι το 1993 ιδρύεται η πρώτη θυγατρική εταιρεία του Ομίλου στα Βαλκάνια, ORBIT, στη Σόφια της Βουλγαρίας και το 1997 η θυγατρική εταιρεία ORBIT International Forwarders S.a.r.l στο Λίβανο. Εν συνεχεία, το 1999 ιδρύεται η ORBIT N. MACEDONIA.

Με την ανατολή του 21ου αιώνα, η εταιρεία συνεχίζει τη δημιουργική της πορεία. Έτσι το 2000 συγχωνεύονται με τη μητρική εταιρία «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΕ» η εταιρεία της Θεσσαλονίκης «ΟΡΦΕΑΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΕ» καθώς και η «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΠΕ».

Την ίδια χρονιά η εταιρεία καταθέτει φάκελο εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Το 2001 ιδρύεται τμήμα Εθνικών Μεταφορών με καθημερινή ανταπόκριση Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Το 2002 ιδρύεται η ORBIT στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας καθώς επίσης την ίδια χρονιά η «ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ» υπογράφει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Αμερικάνικης εταιρείας μεταφορών FEDEX και ιδρύει την ORBIT COURIERS SA. για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στον χώρο των Διεθνών Ταχυμεταφορών.

To 2008 η εταιρεία μεταφέρεται στις νέες ιδιόκτητες υψηλών προδιαγραφών εγκαταστάσεις της στην Ελευσίνα σε οικόπεδο συνολικής έκτασης 78.000 τ.μ. όπου 2.500 τ.μ. καταλαμβάνουν τα Κεντρικά Γραφεία της και 50.000 τ.μ. οι αποθήκες της, επενδυτικό σχέδιο που αποτέλεσε ορόσημο στην ανάπτυξή της κατά την δύσκολη δεκαετία στα χρόνια της Ελληνικής Κρίσης (2009-2019). Στη δεκαετία αυτή, εκτός των εταιριών “Orbit” εντάσσει στον Όμιλο μια εξειδικευμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών Relocations με την Επωνυμία Octopus Relocations και μια εταιρεία Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης με την επωνυμία Cover Risk.

Το 2019 επεκτείνει τη δραστηριότητά της στη Σερβία και το Κόσοβο καθώς και εξαγοράζει πλειοψηφικό μετοχικό κεφάλαιο στην εταιρεία Courier Easy Mail Α.Ε. για περαιτέρω ανάπτυξη στις υπηρεσίες ταχυμεταφορών εντός Ελλάδος. Μέχρι σήμερα, η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ έχει αναπτύξει κέντρα διανομής (Logistics) συνολικής στεγασμένης έκτασης μεγαλύτερης των 180.000 τετραγωνικών μέτρων στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια.

Με την ανατολή του 21ου αιώνα η εταιρεία ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΓΛΟΥ συνεχίζει τη δημιουργική πορεία που ξεκίνησε δεκαετίες πριν ο ιδρυτής της, μέσα από τα οράματα της Νέας Γενιάς.

Ατενίζοντας το μέλλον, κάνοντας όμως σίγουρα και σταθερά βήματα στο παρόν, η εταιρεία συνεχίζει την ανοδική της πορεία με στόχο να προχωρήσει με νέες και ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες.