Μενού Κλείσιμο

Κιολεΐδης Νικόλαος

• Έτος Γεννήσεως: 1945
• Επάγγελμα: Επιχειρηματίας
• Τόπος Καταγωγής: Βόλος, Μαγνησίας, Θεσσαλίας, Ελλάδα
• Τόπος Διαμονής: Βόλος, Μαγνησίας, Θεσσαλίας, Ελλάδα

Ο Νικόλαος Κιολεΐδης γεννήθηκε στις 9 Μαΐου 1945 στη Λάρισα. Είναι ιδρυτής του Ομίλου Κιολεΐδη που αποτελείται από τις εταιρείες «ΝIK ΚΙΟΛΕΪΔΗΣ Α.Ε.Β.Ε.», «ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ Α.Ε.» και «ΝΚ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.», στις οποίες είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος. Στην προσωπική του ζωή είναι έγγαμος με τέσσερα παιδιά και επτά εγγόνια.

Ο Νικόλαος Κιολεΐδης έζησε τα παιδικά και εφηβικά του χρόνια στο Βόλο, εργαζόμενος και ταυτόχρονα σπουδάζοντας σε Μέση Εμπορική και Τεχνική Σχολή. Ως αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας, ίδρυσε την πρώτη του προσωπική επιχείρηση το 1963 (κατασκευαστική εταιρεία συναρμολόγησης Ιαπωνικών οχημάτων, Toyota, Isuzu, καθώς και όλων των υπερκατασκευών τους, βυτία καυσίμων, ανατρεπόμενα, ψυγεία και κιβωτάμαξες). Έκτοτε την ανέπτυξε με εντατική εργασία και συνεχείς εξαγωγικές προσπάθειες έτσι ώστε ήδη το 1974 να φθάσει να εξάγει το 90% των προϊόντων της και να κατέχει μία εξέχουσα θέση στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία είχε και έχει μεγάλη δραστηριότητα στους τομείς των μέσων μεταφοράς των Υπουργείων Μεταφορών και Εθνικής Αμύνης και παράλληλα συνεργάστηκε με διάφορους ξένους οίκους.

Ο Νικόλαος Κιολεΐδης ακολούθως ίδρυσε το 1993 την «ΝΚ ΤΡΕΗΛΕΡΣ Α.Ε.» προκειμένου να αναλάβει ορισμένες εξαγωγικές δραστηριότητες της «ΝΙΚ ΚΙΟΛΕΪΔΗΣ Α.Ε.Β.Ε.» και ειδικά την κατασκευή των εργοστασίων της AVTOTOR για τη συναρμολόγηση επιβατηγών αυτοκινήτων (BMW, KIA, GM), φορτηγών (Hyundai, TATA, Daewoo) των υπερκατασκευών και εξαρτημάτων τους στη Ρωσία, έργο που ήδη εγκαινιάσθηκε το 1997 και έκτοτε λειτουργεί και επεκτείνεται. Το 2010 ίδρυσε την «ΝΚ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ Α.Ε.», εταιρεία που εντάχθηκε στον όμιλο και δραστηριοποιείται στην κατασκευή και εκμετάλλευση φωτοβολταϊκών πάρκων.

Επιπλέον, από το 1974 έως το 1994, μέσω της εταιρείας του «SP Ελαστικά Ελλάς Α.Ε.» υπήρξε ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Dunlop στην Ελλάδα.

Παράλληλα με τη βιομηχανική του δραστηριότητα, από το 1985 και μέχρι τον Σεπτέμβριο του 1991 ο Νικόλαος Κιολεΐδης ήταν Πρόεδρος του Αραβο-Ελληνικού Επιμελητηρίου Εμπορίου και Αναπτύξεως και Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών. Είναι ενεργό μέλος των Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Αθηνών και Πειραιώς, της Ενώσεως Βιομηχάνων Αττικής, και της CLCCR (Διεθνούς Ενώσεως Κατασκευαστών Ρυμουλκουμένων Οχημάτων) στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας.

Διετέλεσε Πρόεδρος του ΕΕΛΕΑΑ καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας Κεντρικής Ελλάδας (από τις 15 Μαρτίου 1987 μέχρι και τις 20 Ιουλίου 1990) και της Εθνικής Τράπεζας Επενδύσεων Βιομηχανικής Ανάπτυξης (ΕΤΕΒΑ) από τις 15 Μαρτίου 1987 μέχρι και τις 20 Ιουλίου 1990. Σήμερα δε είναι Πρόεδρος του Βιομηχανικού Τμήματος του ΕΒΕΑ.

Ο Όμιλος έλαβε επίσημο βραβείο και δίπλωμα διάκρισης για τις εξαγωγικές του δραστηριότητες από το Ελληνικό Επιμελητήριο Εμπορίου-Βιομηχανίας στην Αθήνα.

Το τελευταίο επίτευγμα του Νίκου Κιολεΐδη είναι η μεταφορά της βιομηχανικής παραγωγής των εργοστασίων του από την Αθήνα στο Βόλο, σε νέες εγκαταστάσεις στη Βιομηχανική Περιοχή Βόλου, όπου με αδιάλειπτη προσωπική του καθοδήγηση και επίβλεψη οικοδομήθηκε και οργανώθηκε ένα υπερσύγχρονο βιομηχανοστάσιο 32.000 τ.μ. παραγωγής ρυμουλκούμενων οχημάτων, αμαξωμάτων, σιδηροδρομικών βαγονιών, καθώς και οχημάτων και υπερκατασκευών στρατιωτικού τύπου.

Σημερινό επιστέγασμα των βιομηχανικών δραστηριοτήτων του Νίκου Κιολεΐδη αποτελεί το ότι σε χρόνο ρεκόρ προετοίμασε την παραγωγική υποδομή, προσέλαβε το κατάλληλο προσωπικό, διεύρυνε την κεφαλαιουχική βάση της εταιρείας με είσοδο νέων μετόχων και προχώρησε στην παραγωγή εκατοντάδων φορτηγών και επιβατικών βαγονιών βάσει προγραμματικών συμφωνιών με τον ΟΣΕ.

ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΙΟΛΕΪΔΗ

Ο Όμιλος σήμερα είναι μια από τις κυριότερες εταιρείες κατασκευής Αμαξωμάτων, Μεταφορικών Μέσων και βαγονιών. Εξειδικεύεται στην κατασκευή όλων των τύπων εμπορικών αμαξωμάτων, κατασκευάζει και ανακατασκευάζει σιδηροδρομικά βαγόνια σύμφωνα με τις τελευταίες προδιαγραφές TSI και UIC, κατασκευάζει στρατιωτικά οχήματα διοικητικής υποστήριξης και μέριμνας καθώς και ειδικές βαριές και σύνθετες βιομηχανικές εγκαταστάσεις για την τσιμεντοβιομηχανία, τη σιδηροβιομηχανία και τα διυλιστήρια.

Έχει ετήσια δυνατότητα παραγωγής άνω των 2.000 μονάδων αμαξωμάτων στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της στην Α΄ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου και διαθέτει διοικητικά γραφεία στην Αθήνα.

Η υψηλή ποιότητα, η αξιοπιστία, η αντοχή και η άψογη εμφάνιση των προϊόντων έχουν διευρύνει σημαντικά τον κατάλογο των πελατών της, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στη διεθνή αγορά. Ο όμιλος αποτελεί επίσης προμηθευτή των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Η συνεχής προσπάθεια για ποιότητα και αξιοπιστία τον οδήγησε σε διεθνή αναγνώριση κι επιβολή αφενός, κι αφετέρου ενδυνάμωσε την ανοδική πορεία των πωλήσεων και των εξαγωγών της.

Σήμερα εισέρχεται στην ηλεκτροκίνηση μέσω της συμπαραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων, 6 έως 18 μέτρων, τα οποία προτίθεται να διαθέσει στην Ελληνική αγορά αλλά και να εξάγει στον χώρο της νοτιοανατολικής Μεσογείου, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής. Περαιτέρω, σε συνεργασία με ξένο οίκο έχει έρθει σε συμφωνία για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων φορτηγών μεικτού βάρους μέχρι 5 τόνους με εναλλάξιμες υπερκατασκευές, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στους χρήστες να καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους με την χρήση ενός μόνο φορτηγού, αλλάζοντας την υπερκατασκευή επί αυτού κατά το δοκούν, ελαττώνοντας έτσι σημαντικά το επενδυτικό κεφάλαιο αλλά και τις λειτουργικές τους δαπάνες.λε